Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
Zorg met een hoopvol toekomstperspectief
previous arrow
next arrow
Slider

Onze werkwijze

1 > Zorg aanvragen

Als u zorg wenst van Thuiszorgbureau CuraSpes, dan kunt u contact met ons opnemen. U kunt ons bellen of het contactformulier invullen. Voor het aanvragen van zorg zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 to 17.00 uur op het telefoonnummer 070 221 04 44.

Wij hebben geen wachtlijst.

2 > Intakegesprek

Na de zorgaanvraag maken wij een afspraak met u voor een intakegesprek om te inventariseren welke zorg u precies nodig heeft. Tijdens het intakegesprek nemen we de tijd om uw zorgvraag te verhelderen, uw wensen en behoeften in kaart te brengen, zorgen te bespreken en vragen te beantwoorden.

3 > Indicatie

De zorg die u nodig heeft bespreekt u tijdens het intakegesprek samen met de wijkverpleegkundige. De wijkverpleegkundige stelt de zorgbehoefte vast en legt deze vast in een indicatie. De indicatie bepaalt welke zorg vergoed wordt en vanuit welk financieringsdomein. Lees hier meer over de financiering van zorg.

4 > Opstellen zorgplan

Het zorgplan is een document dat bij de start van onze zorgverlening in overleg met u wordt opgesteld. In het zorgplan worden de afspraken over de uitvoering van de zorgverlening en de uitkomsten van de zorgplanbespreking vastgelegd. In het zorgplan sluiten wij zoveel mogelijk aan bij uw wensen en leefgewoonten.

Samen met u, uw familie en/of mantelzorgers kijken we regelmatig naar het zorgplan en passen dit samen aan als het nodig is.

5 > Starten met zorg

Zodra er een persoonlijk plan is opgesteld, dat volledig in uw zorgbehoefte en wensen voorziet, wordt u gevraagd akkoord te geven op de zorgovereenkomst. Met het ondertekenen hiervan, bevestigt u dat u zorg van ons wilt ontvangen en kunnen we starten met de zorg die u nodig heeft.

6 > Evalueren

Gedurende het zorgproces nemen we regelmatig contact met u op om te kijken hoe u onze dienstverlening ervaart. De voortgang, signalering, doelen en resultaten van het zorgplan worden continue geëvalueerd en geactualiseerd.

Het is voor ons belangrijk om een stabiele basis te bieden aan zowel onze cliënten als medewerkers. Een ieder gaat respectvol met elkaar om in een sfeer van openheid en vertrouwen. Onze medewerkers zijn gekwalificeerd en ervaren. Zij zijn optimaal betrokken, gedreven in de uitvoering van het werk en inhoudelijk deskundig. Inzet en flexibiliteit en het streven naar continuïteit in de relatie met cliënten staan voorop. Door scholing en bijscholing kunnen onze medewerkers zorg van de hoogst haalbare kwaliteit leveren.